WWE: SmackDown (01/01/2021) recenzija

Prva nedeljna epizoda kečera u ovoj godini. Nakon izvanredne prošlonedelje epizode, očekivan je bio pad, ali veći je bio pad nego što sam mislio. Skoro pa da se ništa nije desilo u ovoj epizodi, a ono što je „šatra“ bilo bitno je očajno odrađeno. Veliki akcenat je ponovo bačen na rvanju, ali mnogo lošije nego u prethodnoj epizodi. Pre nego što krenem, moram da spomenem kako je određen broj kečera nosio traku oko ruke sa imenom „Brodie“. Iako to možda nije dovoljno po mišljenu mnogih, drago mi je da im je WWE dozvolio da odaju počast makar i na taj način.

Roman Reigns/Kevin Owens promo segment

Volim kad neka epizoda krene mečom, no poput Raw-a ova epizoda SmackDown-a je krenula sa jednim promo/okršajem. Iskreno, mislio sam da će nakon prošle nedelje feud između Reigns-a i Owens-a konačno da stane. Naravno da sam pogrešio. Čim fanovi pohvale WWE za bilo šta, oni će to da nam nabijaju na nos dok nam se ne smuči. Dobra stvar je to što se Owens konačno osvrnuo na intervencije Jey Uso-a, loša stvar je što ništa nije promenio u svom pristupu (pa od TLC-a ispada sve veći i veći kreten i budala) i ni od koga nije zatražio pomoć, iako mu evidentno to treba. Promo je bio simpatičan i prosečan. Roman ponovo priča o porodici, poštovanju i vrednostima kao pravi desničar, Owens ga prekida i zahteva meč sa Uso-om.

Ovo nije bio poslednji put da vidimo lica Owens-a i Reigns-a kroz ovu epizodu. Prvo je Owens zahtevao od Adam Pearce-a meč, što mu je ovaj nakon dugog ubeđivanje konačno dopustio. Interesantno mi je kako WWE ne ume da funkcioniše bez nekog GM-a, pa su sada predstavili Adam Pearce-a ni krivog ni dužnog koga velika većina WWE fanova verovatno i ne zna. Roman je imao još dva ili tri promo-a kroz program gde je vreto istu priču od malopre. Kulminacija tek sledi i pripremite se. Nije dobro.

Big E vs. King Corbin

Čudno i nepotrebno. Tehnički je trajao kao i jedan squash meč pa ne dobija ocenu. Nisu stigli ni mnogo stvari da urade u toj minutaži pa nemam puno toga šta da komentarišem. Glavna stvar je da je Sami zajedno sa „vitezovima usamljenog vuka“ napao Big E-a. U odbranu mu je došao Apollo Crews, što nas direktno uvodi u sledeći meč.

/

Big E and Apollo Crews vs. King Corbin and Sami Zayn

Imali smo kratku pauzu od 10 dana i idemo ponovo. Disfunkcionalni tag timovi. Evidentno Vince ima neki fetiš na takvu vrstu tag meča pa konstantno to implementira u program. Drugim rečima, Vince je kreten. Big E i Apollo su sasvim solidno funkcionisali, čak je Apollo imao par jako lepih odbrana i poteza. Sami i Corbin su se međusobno tagovali kao manijaci, Sami je probao da kontroliše „vitezove usamljenog vuka“ i vrlo brzo nakon toga Corbin i vukovi napuštaju Sami-ja da sam vodi ovu bitku. Možete da pretpostavite šta se desilo na kraju. Nakon „epske“ pobede Apollo izaziva Big E-a na meč sledeće nedelje za IC titulu. Drago mi je što ćemo češće da gledamo mečeve za IC titulu. Retko šta odavde je bilo dobro i to se desilo igrom slučaja.

3/10

Riott Squad (Ruby Riott and Liv Morgan) vs. Natalya and Tamina

Riott Squad odradi par lepih poteza, Billie Kay vrišti, Tamina botch-uje superkick, Riott Squad odradi ponovo par lepih poteza, pobeda i idemo dalje.

/

Sasha Banks and Bianca Belair vs. Bayley and Carmella

Jako solidno odrađen ženski tag tim meč. Najveći akcenat je ovde bačen na Banks i Carmella-u, mada je i Belair u toku trajanja meča odlično izgledala. Jako me plaši činjenica da verovatno ponovo dobijamo Banks/Carmella i to ovog puta na Royal Rumble-u. Ponovo će WWE da stavi sebe u pat poziciju. S jedne strane je mnogo rano da Banks izgubi titulu, a s druge strane je idiotski da Carmella gubi dva PPV meča za redom. Kao što rekoh u startu, jako zabavan tag meč sa dosta dobrom akcijom i odličnom psihologijom.

7/10

Street Profits/Dolph Ziggler and Robert Roode segment

Ne mogu rečima da opišem koliko je ovo bilo apsurdno i debilno. Ne razumem koja je fora sa Street Profits-ima i verovatno nikada neću ni razumeti. Glavna stvar je da dobijamo sledeće nedelje Roode and Ziggler/Street Profits za SD tag titule.

Daniel Bryan and Otis vs. Cesaro and Shinsuke Nakamura

Kakav dinamic duo. Poput Betmena i Robina. Otis i Daniel Bryan. Pretpostavljam da na ovaj način dižu Otis-u kredibilitet. Valjda. Ne znam. Kao što se dalo i pretpostaviti Bryan je vodio ceo meč. Prvo je dobio dobre batine od heel tima, hot tag Otis-a, on odradi nekoliko svojih poteza, vraća se Bryan i odnosi pobedu. Loše su se pokazali Cesaro i Nakamura u ovom meču. Potpuno su delovali odsutno. Verovatno bih i ja pao u trans da imam meč protiv ovakvog tima. Malo iznad proseka samo zbog energije Bryan-a. Ne bi me čudilo da on osvoji Rumble.

6/10

Kevin Owens vs. Jey Uso

Definicija prosečnog meča. Ništa ovde ne mogu da izdvojim ni kao pozitivno ni kao negativno. Odradili su par svojih poteza i meč se maltene niodkuda završio. U početku mi je bio drago što je Owens odneo pobedu, ali ludilo tek sledi.

5/10

Kevin Owens/Roman Reigns završni segment

Na kraju ove epizode smo imali apsolutnu destrukciju svega što Kevin Owens predstavlja. Owens je krenuo u napad na Uso-a da bi isprovocirao Reigns-a (ne kapiram zašto bi to hteo da uradi). Reigns u jednom trenutku izlazi i zajedno sa Uso-om demolira Owens-a u svakom smislu te reči. Nema njemu povratka u main event scenu nakon ovog. Čak i da dobije još jednu guljavu priliku za Universal titulu, džabe. Jako mi ga je žao.

Ukupni utisak:

Epizoda blago iznad proseka. Jedino je ženski tag meč bio vredan spomena što se mečeva tiče. Lepo je krenuo promo materijal između Owens-a i Reigns-a, katastrofalno se završio. Mislim da je i ovo čak previsoka ocena za program.

6/10

Be the first to comment on "WWE: SmackDown (01/01/2021) recenzija"