Film
"No good movie is too long and no bad movie is short enough”, Roger Ebert
- raptor1989
- Rank 8
- Postovi: 1342
- Pridružen/a: 29 ožu 2018, 22:15
- 6
- Lokacija: Somewhere in space.
- O meni: Metalac, gamer, ljubitelj filmova, serija, stripova & pro wrestlinga.
- Status: Offline
Re: Film
Nije još niti kraj tjedna, a već ih je 11. palo. Na popisu su:
1. Rodan (1956)
Za prvi Tohov film u boji imam samo riječi hvale. Zanimljiva priča, lijepo izvedeni specijalni efekti, ... . Ako volite kaiju filmove, ovaj ne smijete propustiti.
2. The Mysterians (1957)
Pošto se u istome pojavljuje Moguera, mogu Vam reći da sam očekivao kaiju film. Na kraju sam dobio vrlo dobar SF film u kojemu svemirska rasa imena Mysterians nezakonito izgradi bazu na području Japana i uvjetuje da im se udovlji, a sve to pod krinkom da su isti pacifisti. Zabavan film kojega toplo preporučujem.
3. Gamera - Guardian of the Universe (1995)
Volili ili ne volili kaiju filmove, ovaj morate pogledati. Savršena alternativa Godzilli s puno dobre akcije i vrlo zanimljivom pričom. Efekti su na nivou japanskih Godzilla filmova iz 90-ih godina prošloga stoljeća.
4. Varan the Unbelievable (1958)
Dobar film kojega bi preporučio sam hardcore obožavateljima kaiju žanra. Razlog je jednostavan: uz sve dobro odrađene specijalne efekte priča je čisti prosjek zato jer pokazuje ljudsku glupost na najvišem nivou.
5. Gamera 2: Attack of Legion (1996)
Meni osobno i bolji od prvoga dijela. Priča je kompleksnija, akcija je poduplana, a efekti malo bolji nego u jedinici. Zasada mi je najdraži Gamera film.
6. The War in Space (1977)
Nažalost, nisam nigdje mogao pronaći japansku verziju pa sam bio prisiljen gledati američku dubbed verziju. Pošto nisam imao velika očekivanja, film me je iznenadio s vrlo interesantnom pričom i vrlo dobrim praktičnim specijalnim efektima. Podcijenjen SF klasik? Ako mene pitate, da, ali je to samo moje mišljenje.
7. Kamen Rider: The First (2005)
Čuo sam za Kamen Ridera, ali nikada nisam imao prilike pogledati nešto vezano uz samoga lika. Zanimljiv film s dosta dobrom glumom i akcijom. Jedina veća zamjerka su kostimi od negativaca. Problem je taj što su jako loše napravljeni i vidi se da je fokus bio na Riderima.
8. Attack on Titan Part 1 (2015)
Trenutno najgori film kojega sam imao priliku gledati u sklopu ovoga ciklusa. Očekivanja su bila jako mala pa zbog toga nisam opalio žešće po istome. Savjet: držite se animea.
9. Kamen Rider: The Next (2007)
Što se tiče kvalitete filma, podjednako je dobar kao i prvi dio samo što su ovaj put negativci bili puno bolje kostimizirani i zanimljiviji.
10. Kamen Rider × Super Sentai × Space Sheriff: Super Hero Taisen Z (2012)
Crossover film u kojemu se pojavljuje hrpa tokusatsu likova iz Super Sentai, Kamen Rider i Space Sheriff franšiza. Većinu vremena je djelovao zbunjujuće pošto su prtjerali s ogromnim brojem likova, ali isto tako je bio puno zanimljiviji za gledati od 8. po redu filma. Ako očekujete originalnu priču, zaobiđite. Ako želite samo akciju i hrpu japanskih likova u kostimima, svakako pogledajte.
11. Gamera 3: Revenge of Iris
Ako ste pogledali prva dva, tada morate i ovaj pošto zaključuje samu trilogiju. Dobra gluma i dobri specijalni efekti. Najveći problem koji imam s tricom je taj što sam film završava s cliffhangerom.
To su bili moji sitni osvrti na svaki film pojedninačno. Nisam želio opširno pisati niti Vam previše otkrivati radnji istih. Sutra nastavljam dalje čim završim s Stardomom. Ostala su mi još tri meča za zaključiti show. I za sami kraj, mali uvid u ono što radim već od 2021-e godine.
Mali uvid u cikluse koje sam dovršio i o kojima ću Vam više reći narednih dana. Naravno, uz liste odgledanih filmova. Uživajte!
1. Rodan (1956)
Za prvi Tohov film u boji imam samo riječi hvale. Zanimljiva priča, lijepo izvedeni specijalni efekti, ... . Ako volite kaiju filmove, ovaj ne smijete propustiti.
2. The Mysterians (1957)
Pošto se u istome pojavljuje Moguera, mogu Vam reći da sam očekivao kaiju film. Na kraju sam dobio vrlo dobar SF film u kojemu svemirska rasa imena Mysterians nezakonito izgradi bazu na području Japana i uvjetuje da im se udovlji, a sve to pod krinkom da su isti pacifisti. Zabavan film kojega toplo preporučujem.
3. Gamera - Guardian of the Universe (1995)
Volili ili ne volili kaiju filmove, ovaj morate pogledati. Savršena alternativa Godzilli s puno dobre akcije i vrlo zanimljivom pričom. Efekti su na nivou japanskih Godzilla filmova iz 90-ih godina prošloga stoljeća.
4. Varan the Unbelievable (1958)
Dobar film kojega bi preporučio sam hardcore obožavateljima kaiju žanra. Razlog je jednostavan: uz sve dobro odrađene specijalne efekte priča je čisti prosjek zato jer pokazuje ljudsku glupost na najvišem nivou.
5. Gamera 2: Attack of Legion (1996)
Meni osobno i bolji od prvoga dijela. Priča je kompleksnija, akcija je poduplana, a efekti malo bolji nego u jedinici. Zasada mi je najdraži Gamera film.
6. The War in Space (1977)
Nažalost, nisam nigdje mogao pronaći japansku verziju pa sam bio prisiljen gledati američku dubbed verziju. Pošto nisam imao velika očekivanja, film me je iznenadio s vrlo interesantnom pričom i vrlo dobrim praktičnim specijalnim efektima. Podcijenjen SF klasik? Ako mene pitate, da, ali je to samo moje mišljenje.
7. Kamen Rider: The First (2005)
Čuo sam za Kamen Ridera, ali nikada nisam imao prilike pogledati nešto vezano uz samoga lika. Zanimljiv film s dosta dobrom glumom i akcijom. Jedina veća zamjerka su kostimi od negativaca. Problem je taj što su jako loše napravljeni i vidi se da je fokus bio na Riderima.
8. Attack on Titan Part 1 (2015)
Trenutno najgori film kojega sam imao priliku gledati u sklopu ovoga ciklusa. Očekivanja su bila jako mala pa zbog toga nisam opalio žešće po istome. Savjet: držite se animea.
9. Kamen Rider: The Next (2007)
Što se tiče kvalitete filma, podjednako je dobar kao i prvi dio samo što su ovaj put negativci bili puno bolje kostimizirani i zanimljiviji.
10. Kamen Rider × Super Sentai × Space Sheriff: Super Hero Taisen Z (2012)
Crossover film u kojemu se pojavljuje hrpa tokusatsu likova iz Super Sentai, Kamen Rider i Space Sheriff franšiza. Većinu vremena je djelovao zbunjujuće pošto su prtjerali s ogromnim brojem likova, ali isto tako je bio puno zanimljiviji za gledati od 8. po redu filma. Ako očekujete originalnu priču, zaobiđite. Ako želite samo akciju i hrpu japanskih likova u kostimima, svakako pogledajte.
11. Gamera 3: Revenge of Iris
Ako ste pogledali prva dva, tada morate i ovaj pošto zaključuje samu trilogiju. Dobra gluma i dobri specijalni efekti. Najveći problem koji imam s tricom je taj što sam film završava s cliffhangerom.
To su bili moji sitni osvrti na svaki film pojedninačno. Nisam želio opširno pisati niti Vam previše otkrivati radnji istih. Sutra nastavljam dalje čim završim s Stardomom. Ostala su mi još tri meča za zaključiti show. I za sami kraj, mali uvid u ono što radim već od 2021-e godine.
Mali uvid u cikluse koje sam dovršio i o kojima ću Vam više reći narednih dana. Naravno, uz liste odgledanih filmova. Uživajte!
- Sherpa
- Administrator
- Postovi: 57834
- Pridružen/a: 21 stu 2016, 13:00
- 7
- Lokacija: Zagreb
- O meni: Urednik ProHrvanja i 227gaminga
- Kontakt:
- Status: Online
Re: Film
https://m.imdb.com/title/tt9764362/
Jako mi se svidio, iako je dosta nadrealan. Baš me pozitivni iznenadio film
Jako mi se svidio, iako je dosta nadrealan. Baš me pozitivni iznenadio film
- raptor1989
- Rank 8
- Postovi: 1342
- Pridružen/a: 29 ožu 2018, 22:15
- 6
- Lokacija: Somewhere in space.
- O meni: Metalac, gamer, ljubitelj filmova, serija, stripova & pro wrestlinga.
- Status: Offline
Re: Film
Vjerojatno zato što se nalazi cijeli film u istome, prijatelju. Ne bi to trebao postati da se ne bi našao u problemima. Da, to je taj kojega sam naveo u prošlom postu. Jesi ga pogledao?
Zadnja izmjena: raptor1989, dana/u 17 sij 2023, 19:30, ukupno mijenjano 3 puta.
- raptor1989
- Rank 8
- Postovi: 1342
- Pridružen/a: 29 ožu 2018, 22:15
- 6
- Lokacija: Somewhere in space.
- O meni: Metalac, gamer, ljubitelj filmova, serija, stripova & pro wrestlinga.
- Status: Offline
Re: Film
Nisam znao. Hvala na informaciji. Da li si me nešto želio pitati u vezi filma ili si nešto drugo želio reći?
- Eumaus The Swineherd
- ProHrvanje Urednik
- Postovi: 23285
- Pridružen/a: 22 sij 2018, 18:02
- 6
- Lokacija: Split
- Status: Offline
Re: Film
Dead Heat
Prezabavan film za kojeg me čudi da nije poznatiji. Spada u vrh trash flmova strave 1980-ih.
The Black Phone
Osjeti se skupa produkcija, i film je gledljiv. Ali nema atmosferu pravog filma strave, ovo mi je više materijal za djecu.
Prezabavan film za kojeg me čudi da nije poznatiji. Spada u vrh trash flmova strave 1980-ih.
The Black Phone
Osjeti se skupa produkcija, i film je gledljiv. Ali nema atmosferu pravog filma strave, ovo mi je više materijal za djecu.
Uvijek u pravu.
Re: Film
Spisak horrora koje sam pogledao u poslednje vreme:
The dead don't die
A shortcut
Strangers
Ghost city
Finders keepers
Amityville 4
Ghost in the machine
Fly 2
They're playing with fire
Prom night
Haunted
Camp Hell
Army of Darkness
Seeds Of Yesterday
Don't look
Interview with the Vampire
One missed call
Wrong turn 1-5
Truth or Dare
Fog
When a Stranger Calls
Bad kids go to hell
Return of the living dead
The Haunting of Molly Hartley
Children of corn 1-2
Tramp Henry Lee Lucas
I spit on your grave 1-2
The dead don't die
A shortcut
Strangers
Ghost city
Finders keepers
Amityville 4
Ghost in the machine
Fly 2
They're playing with fire
Prom night
Haunted
Camp Hell
Army of Darkness
Seeds Of Yesterday
Don't look
Interview with the Vampire
One missed call
Wrong turn 1-5
Truth or Dare
Fog
When a Stranger Calls
Bad kids go to hell
Return of the living dead
The Haunting of Molly Hartley
Children of corn 1-2
Tramp Henry Lee Lucas
I spit on your grave 1-2
- raptor1989
- Rank 8
- Postovi: 1342
- Pridružen/a: 29 ožu 2018, 22:15
- 6
- Lokacija: Somewhere in space.
- O meni: Metalac, gamer, ljubitelj filmova, serija, stripova & pro wrestlinga.
- Status: Offline
Re: Film
Lijep popis, prijatelju. Evo i moga od drugog ovogodišnjeg ciklusa (20-og po redu otkada sam počeo gledati u ciklusima). Posvećen je Carpenteru, bez obzira bio on redatelj, scenarist, izvršni producent ili kompozer u istima. Svi filmovi koji sadrže njegovo ime u creditsima naći će se u istome. Planirani završetak je u subotu, 04.03., a raspored filmova za taj dan je već unaprijed određen. Oba Escape filma i Big Trouble in Little China. Trenutno izgleda ovako:TheViper je napisao/la: ↑05 vel 2023, 21:33 Spisak horrora koje sam pogledao u poslednje vreme:
The dead don't die
A shortcut
Strangers
Ghost city
Finders keepers
Amityville 4
Ghost in the machine
Fly 2
They're playing with fire
Prom night
Haunted
Camp Hell
Army of Darkness
Seeds Of Yesterday
Don't look
Interview with the Vampire
One missed call
Wrong turn 1-5
Truth or Dare
Fog
When a Stranger Calls
Bad kids go to hell
Return of the living dead
The Haunting of Molly Hartley
Children of corn 1-2
Tramp Henry Lee Lucas
I spit on your grave 1-2
1. Halloween (1978)
2. Captain Voyeur (1969)
3. The Resurrection of Broncho Billy (1970)
4. The Fog (1980)
5. Christine (1983)
6. Ghosts of Mars (2001)
7. Vampires (1998)
8. Assault on Precinct 13 (1976)
9. They Live (1988)
10. Halloween II (1981)
11. Village of the Damned (1995)
12. Black Moon Rising (1986)
13. Studio 666 (2022)
14. In the Mouth of Madness (1994)
15. The Thing (1982)
16. Prince of Darkness (1987)
17. Halloween III: Season of the Witch (1982)
18. The Fog (2005)
19. Someone's Watching Me! (1978)
20. Memoirs of an Invisible Man (1992)
21. Dark Star (1974)
22. Eyes of Laura Mars (1978)
23. Vampires: Los Muertos (2002)
...
Koju si verziju The Foga gledao? Nadam se da je riječ o originalu pošto je u svakome pogledu bolji od užasnog remakea. Ugodno sam iznenađen s filmovima koje nikada nisam imao priliku pogledati, a posebno bih izdvojio TV film Someone's Watching Me! (1978), Christine (1983), Assault on Precinct 13 (1976), Apocalypse trilogiju (The Thing, In the Mouth of Madness, Prince of Darkness), već spomenuti The Fog iz 1980.-e i Eyes of Laura Mars, film kojega sam imao priliku pogledati jučer i koji mi se zbilja svidio. Da, odlični The Thing nisam pogledao sve dosad zato što prije nisam podnosio horor filmove. Tek sada vidim koliko sam toga propustio.
Pogledaj Christine (1983) ako nisi, prijatelju. To ti je moja preporuka za danas.
- raptor1989
- Rank 8
- Postovi: 1342
- Pridružen/a: 29 ožu 2018, 22:15
- 6
- Lokacija: Somewhere in space.
- O meni: Metalac, gamer, ljubitelj filmova, serija, stripova & pro wrestlinga.
- Status: Offline
Re: Film
Jamie Lee Curtis je u originalu, prijatelju, a Rade Šerbedžija u remakeu.
The Fog (1980)
The Fog (2005)
The Fog (2005)