AEW: Rampage #1 (13/08/2021) recenzija de que se hace la ivermectina can pregnant dogs have ivermectin ivermectina purgante remedio comprimido para piolho ivermectine 3 mg ivermectine morpion quanox gotas precio mifarma ivomec humanos

AEW: Rampage #1 (13/08/2021) recenzija

Bilo je samo pitanje vremena kada će AEW odlučiti da krene svoj drugi nedeljni program. Kečera i dobrih priča nikad više, a vremena sve manje. Odabrali su najbolji mogući format. Jednočasovne epizode sa (uglavnom) 3 meča po epizodi. Ukratko, ono što radi ROH već neko vreme. Prva epizoda ima sjajan card i svaki meč je odbrana neke titule. Zvuči prijemčivo.

Pre nego što krenem recenziju, moram da pohvalim sjajan komentatorski tim, sastavljane od Excalibur-a, Mark Henry-ja, Taz-a i Chris Jericho-a. Svako od njih četvorice doprinosi programu. Razgovori su fluentni i prirodni. Užitak ih je slušati.

Impact World Title Match: Kenny Omega (c) vs. Christian Cage

Neočekivano dobar meč. Christian Cage ima određen broj hejtera (ćao Ivane), no činjenica je da još uvek može da odradi sjajan meč i upravo to je u ovoj epizodi pokazao. Najbolje je reći da je ovaj meč tipičan Bullet Club meč. Face konstantno nalazi inovativne načine kako da izbegne beskrupuloznost protivnika. Možda to zvuči previše patetično, ali ne umem drugačije da opišem. Meč je bio prepun kontri i sjajnih spot-ova. Ne bih mogao da izdvojim favorite, jer su svi podjednako dobri, ali powerbomb/V-Trigger kombinacija je izgledala brutalno. Najneverovatnije od svega, Omega je izgubio titulu. Nisam verovao da će to da se desi u nekom narednom periodu. Još više nisam verovao da će primiti pin od Christian Cage-a. Jako interesantna odluka koja mi ponovo budi želju da gledam Impact, što je u suštini i poenta ove njihove saradnje. Retko kvalitetan i dobar televizijski „pure“ meč.

9/10

AEW TNT Title Match: Miro (c) vs. Fuego Del Sol

Sledeće na redu je „odbrana“ TNT titule. Meč mi je bio beskrajno simpatičan, no ipak je to samo jobber meč. Potezi su bili sledeći: tornado ddt x3/samoan drop/big kick/game over. Miro je upisao još jednu odbranu.

/

Ali to nije sve. Nakon meča se pojavljuje Sammy Guevara i uručuje Fuego-u ugovor. Fuego nije bio obavešten da će se ovo desiti, pa mu je reakcija bila prirodna i beskrajno simpatična. Što neko napisa na forumu, treba više ovakvih stvari profesionalnom rvanju. Ne mogu još uvek da procenim kakav je rvač, ali samo po popularnosti je zaslužio ugovor. Jedan od većih feelgood momenata ove godine.

AEW Women’s Title Match: Dr. Britt Baker D.M.D. (c) vs. Red Velvet

Poslednje na redu je odbrana ženske titule. Ne volim da budem negativan, ali počinjem sebi da postavljam pitanje da li je Baker zaista zaslužila da postane šampion. Ne pričam o popularnosti, već o umeću u ringu. Malo je bilo ponižavajuće koliko je Velvet nosila ovaj meč. Od prvog do poslednjeg minuta. Nije pomoglo ni to što su uloge u potpunosti bile obrnute. U očima publike Velvet je bila heel, a Baker face. Kapiram da joj je ovo rodni grad, ali to se dešavalo i na epizodama Dynamite-a. Stvarno mislim da je vreme da ima face turn. Nebitno. Velvet, uz svo dužno poštovanje, nije nešto naročito interesantna rvačica, pa je meč PONOVO bio strašno dosadan. Druga odbrana za redom. Ne bih još uvek da donosim neke konačne zaključke, sačekaću još jednu odbranu, ali ovo mi stvarno ne miriše na dobro. Nije meč bio loš, naprotiv, ali sam mnogo toga očekivao od njenog reign-a. Možda sam samo nestrpljiv.

7/10

Uz ovaciju publike, Britt Baker napada Velvet nakon meča. U pomoć joj pristiže Kris Statlander, no anonimna žena nju rešava. Izgleda da se radi o određenoj Jamie Hayter. Komentatori su rekli da je već bila u AEW-u, ali nisam mogao da se setim kada. Izgleda da je sada u alijansi sa Baker. Raste grupa ljudi oko doktorice, može to da bude jako zanimljiv ženski heel faction.

Ukupni utisak:

Jako dobra prva epizoda. Mnogo bolje nego što sam očekivao. Prvi meč je bio sjajan, drugi nam je doneo predivan feelgood momenat, a treći je bio okej, ali je pružio odličan uvod u dalji razvoj priče. Mnogo mi je i prijao format. Nema mnogo prostora za promo-e, priča se samo o mečevima tog dana i sve traje relativno kratko. Mislim da sve promocije treba da imaju ovakav sekundarni program.

8/10

Be the first to comment on "AEW: Rampage #1 (13/08/2021) recenzija"