Film
"No good movie is too long and no bad movie is short enough”, Roger Ebert
- Dalmatian
- Rank 11
- Postovi: 4182
- Pridružen/a: 07 ožu 2021, 22:53
- 3
- Lokacija: Zadar
- O meni: 1X član mjeseca
- Status: Offline
Re: Film
"Pomoćnik redatelja Dave Halls navodno nije znao da se u pištolju nalazi metak kada ga je dao Baldwinu. Rekao mu je da se radi o “hladnom pištolju”, odnosno nenapunjenom oružju.
"
https://www.dnevno.hr/magazin/baldwinu- ... ru%C5%BEju.
"
https://www.dnevno.hr/magazin/baldwinu- ... ru%C5%BEju.
私はイーサン・カーター三世です
- Sherpa
- Administrator
- Postovi: 57655
- Pridružen/a: 21 stu 2016, 13:00
- 7
- Lokacija: Zagreb
- O meni: Urednik ProHrvanja i 227gaminga
- Kontakt:
- Status: Online
Re: Film
Mi smo baš večeras u društvu imali raspravu. jednom frendu se ne sviđa, jednom frendu se sviđa. Ja sam odavno rekao da mi je bio odličan i da sam uživao, da sam dobio ono što sam htio.Maridius98 je napisao/la: ↑24 lis 2021, 23:25Nisam čitao, mada znam najopštiju priču. Malopre sam se vratio iz bioskopa i moraću da razmislim još malo šta mislim o filmu. Na trenutke je bio sjajan, na trenutke kao neka španska serija. Trenutno sam indiferentan.
premda je u toj raspravi bilo i glupvih stvar koje po meni nemaju nikakvog utjecaja na film. Kao, zašto crva privlače krenje ili zašto nisu objasnili mentat - pošto imaju razmišljanje kako bi film trebao objasniti setting - a oboje je totalno nevažno za radnju.
- Maridius98
- ProHrvanje Urednik
- Postovi: 2978
- Pridružen/a: 27 svi 2019, 22:40
- 4
- Lokacija: Niš
- O meni: Vaš najomiljeniji Authority.
- Status: Offline
Re: Film
Mene najviše interesuje odnos između porodica. Razumeo sam zašto je car odlučio da udari na njih, ali nisam shvatio kako bi to izazvalo rat između cara i porodica tj. da se lepše izrazim, nisam shvatio u kojem su odnosu car i porodice. Verovatno će to bolje da objasne u narednim delovima. Inače, ako neko planira da gleda film, obavezno u bioskop. Ne mogu ni da zamislim kako bi ovo izgledalo na TV-u.
- Maridius98
- ProHrvanje Urednik
- Postovi: 2978
- Pridružen/a: 27 svi 2019, 22:40
- 4
- Lokacija: Niš
- O meni: Vaš najomiljeniji Authority.
- Status: Offline
Re: Film
Zaboravih, reče mu drug da je verna adaptacija i prosto sam bio šokiran koliko stvari je Star Wars pokrao. Skroz mi menja perspektivu filmskog SF žanra.
- Sherpa
- Administrator
- Postovi: 57655
- Pridružen/a: 21 stu 2016, 13:00
- 7
- Lokacija: Zagreb
- O meni: Urednik ProHrvanja i 227gaminga
- Kontakt:
- Status: Online
Re: Film
ovo oko porodica su dosta stavili sa strane, kao i ulogu Bene Gesserit u tome. u knjizi je objašnjeno bolje, ali nemoj sada očekivati grr martin nivo.
Rekao bih da je sw prilično inspiriran, no ne bih išao toliko daleko da kažem pokrao, pošto priče idu prilično različitim smjerovima.
Ako budeš imao vremena, pročitaj knjigu, mislim da nećeš požaliti. ne moraš nastavke pošto nisu toliko kvalitetni, no sama dina je klasik.
ps: koji ti je vizualni trenutak u filmu bio najbolji? meni ono prvo pojavljivanje crva, kada pojede kolektor. tako je dobro snimljena ta napetost i neminovna opasnost
Rekao bih da je sw prilično inspiriran, no ne bih išao toliko daleko da kažem pokrao, pošto priče idu prilično različitim smjerovima.
Ako budeš imao vremena, pročitaj knjigu, mislim da nećeš požaliti. ne moraš nastavke pošto nisu toliko kvalitetni, no sama dina je klasik.
ps: koji ti je vizualni trenutak u filmu bio najbolji? meni ono prvo pojavljivanje crva, kada pojede kolektor. tako je dobro snimljena ta napetost i neminovna opasnost
- Maridius98
- ProHrvanje Urednik
- Postovi: 2978
- Pridružen/a: 27 svi 2019, 22:40
- 4
- Lokacija: Niš
- O meni: Vaš najomiljeniji Authority.
- Status: Offline
- Eumaus The Swineherd
- ProHrvanje Urednik
- Postovi: 23268
- Pridružen/a: 22 sij 2018, 18:02
- 6
- Lokacija: Split
- Status: Offline
Re: Film
LoTR je za fantasy šta je Dune za scifi. "Pokrast" ćeš tia ne tia. Ne mogu virovat da branim sranje poput SW-a
Re: Film
Hunter Hunter (2020)
Solidan uradak. Najveći problem imam s glazbom, naletio sam na ovo u dosta novih filmova koje sam sve redom zaboravio nakon pet dana. Ne ide uz ovakvo nešto orkestralna glazba.
Glumci su solidno odglumili, i to je najbolji njegov dio. Mislim da je ovo moglo biti kvalitetnije režirano. Kraj mi je besmislen jer likovi nisu dovoljno izgrađeni za taj čin.
Solidan uradak. Najveći problem imam s glazbom, naletio sam na ovo u dosta novih filmova koje sam sve redom zaboravio nakon pet dana. Ne ide uz ovakvo nešto orkestralna glazba.
Glumci su solidno odglumili, i to je najbolji njegov dio. Mislim da je ovo moglo biti kvalitetnije režirano. Kraj mi je besmislen jer likovi nisu dovoljno izgrađeni za taj čin.
Uvijek u pravu.
- Eumaus The Swineherd
- ProHrvanje Urednik
- Postovi: 23268
- Pridružen/a: 22 sij 2018, 18:02
- 6
- Lokacija: Split
- Status: Offline
Re: Film
Pogleda All About Lily Chou-Chou. Ne znam kad sam zadnji put pogleda nešto ovoliko depresivno i ovoliko lijepo. OST isto među najbolje koje sam ikad poslluša.
- Eumaus The Swineherd
- ProHrvanje Urednik
- Postovi: 23268
- Pridružen/a: 22 sij 2018, 18:02
- 6
- Lokacija: Split
- Status: Offline
Re: Film
Odgledan i The Eight Hundred. Vjerojatno najbolji film o WW2 koji sam u jako dugo pogleda. Iznenadia me i nedostatak propagande komunističke partije kine .
- The A-Lister (B.L.)
- Rank 13
- Postovi: 17342
- Pridružen/a: 01 tra 2020, 19:11
- 4
- Lokacija: ZeGej
- O meni: Mali od skandala. Osnivač ŠAS-a. Student Poslovne ekonomije. Baby Lasagna stan. Pobjednik Dnore 2025.
🇺🇦🇵🇸🇦🇲 - Status: Offline
Re: Film
Jiu Jitsu (2020) - efekti nisu tako strašno loši kako seru po internetu, akcija je solidna, ali borbe bi bile bolje bez usporavanja i ubrzavanja pokreta u post produkciji. Moussi je nažalost nedovoljno karizmatičan da nosi film, no zato je tu Nic Cage. Stripovska naracija kroz radnju je nedovoljno iskorištena, ali opet pridonosi filmu i ima zanimljivih fora s tehničke strane, npr likovi u jednoj borbi dodaju jedan drugom kameru i tako mijenjaju perspektivu iz koje gledamo borbu, moglo su to i malo više iskoristiti kroz film. 6/10 )poklonjena šestica)
Cry Macho (2021) - Zabavan film ceste s naglaskom na odnos likova i bez neke konkretne radnje, Clint je i dalje jebena pojava, ali kao i u Gran Torinu, mlađi dio postave je stvarno loše odglumio. Istina da je trebalo bit snimljeno dosta ranije jer je Clint vidno prestar za ulogu, ali drži se. Problem je i što bi ovo trebao biti film za mlade, ali sumnjam da je ta publika uopće zainteresirana za ovo, još jedan razlog zašto je trebalo bit snimljeno dosta ranije kad je i planirano. I humor je dosta djetinjast, mislio sam da će bit više dramski nabijen, ali svejedno ima dovoljno Clintovih autorefleksivnih momenata o životu i uopće pojmu "muškosti". 8/10 )(poklonjena osmica)
Affliction (1997) - Odlična psihološka drama (stavljena u okvir trilera o istrazi ubojstva, samo što je sama istraga nebitna) o začaranom krugu nasilja i posljedicama koje ostavlja na pojedince koji odrastaju okruženi nasiljem koje vrši autoriteti, pogotovo očevi. Nolte majstorski nosi film i prikaz postepenog psihičkog raspadanja njegovog lika je u biti i fokus filma, a kroz flash backove o nasilnom ocu alkoholičaru (James Coburn je stvarno odradio vrhunski posao tu) je postavljena i pozadina njegovih problema s agresijom i alkoholom. 9/10
Raging Fire (2021) - Na svu sreću nije uopće razočarao i ovo je jedan od posljednjih znakova života produkcije Hong Konga, napokon policijski akcijski triler stare škole s dobrom borilačkom koreografijom i bez wire-fua kojem nije mjesto u tom podžanru. Priča je ispričana dosta razvučeno i nezgrapno, ima previše nepotrebnih scena o dužnosti policajaca, disciplini i radu u kolektivu (hvala kineskoj komunističkoj partiji), film bi bio dosta kompaktniji da se ostavi samo jedna takva scena i skreše za petnaestak minuta. Yen i Tse su odlični i nadam se još kojoj kolaboraciji u budućnosti. 8/10 (poklonjena osmica)
Profesionalac (2003) - film koji bi bio odličan da je samo ton bolje usklađen, humor je na razini ranijih Kovačevićevih radova i priča je zapravo jako tužna, ali sporedni likovi u flashbackovima tonom skroz odudaraju i napisani su skoro kao slapstick komični likovi, dok je humor u središtu filma oštar i suptilan, te scene se čine kao da su ubačene iz nekog drugog filma, zato me zanima predstava pa ću napisati usporedbu kad pogledam. 7/10
Cry Macho (2021) - Zabavan film ceste s naglaskom na odnos likova i bez neke konkretne radnje, Clint je i dalje jebena pojava, ali kao i u Gran Torinu, mlađi dio postave je stvarno loše odglumio. Istina da je trebalo bit snimljeno dosta ranije jer je Clint vidno prestar za ulogu, ali drži se. Problem je i što bi ovo trebao biti film za mlade, ali sumnjam da je ta publika uopće zainteresirana za ovo, još jedan razlog zašto je trebalo bit snimljeno dosta ranije kad je i planirano. I humor je dosta djetinjast, mislio sam da će bit više dramski nabijen, ali svejedno ima dovoljno Clintovih autorefleksivnih momenata o životu i uopće pojmu "muškosti". 8/10 )(poklonjena osmica)
Affliction (1997) - Odlična psihološka drama (stavljena u okvir trilera o istrazi ubojstva, samo što je sama istraga nebitna) o začaranom krugu nasilja i posljedicama koje ostavlja na pojedince koji odrastaju okruženi nasiljem koje vrši autoriteti, pogotovo očevi. Nolte majstorski nosi film i prikaz postepenog psihičkog raspadanja njegovog lika je u biti i fokus filma, a kroz flash backove o nasilnom ocu alkoholičaru (James Coburn je stvarno odradio vrhunski posao tu) je postavljena i pozadina njegovih problema s agresijom i alkoholom. 9/10
Raging Fire (2021) - Na svu sreću nije uopće razočarao i ovo je jedan od posljednjih znakova života produkcije Hong Konga, napokon policijski akcijski triler stare škole s dobrom borilačkom koreografijom i bez wire-fua kojem nije mjesto u tom podžanru. Priča je ispričana dosta razvučeno i nezgrapno, ima previše nepotrebnih scena o dužnosti policajaca, disciplini i radu u kolektivu (hvala kineskoj komunističkoj partiji), film bi bio dosta kompaktniji da se ostavi samo jedna takva scena i skreše za petnaestak minuta. Yen i Tse su odlični i nadam se još kojoj kolaboraciji u budućnosti. 8/10 (poklonjena osmica)
Profesionalac (2003) - film koji bi bio odličan da je samo ton bolje usklađen, humor je na razini ranijih Kovačevićevih radova i priča je zapravo jako tužna, ali sporedni likovi u flashbackovima tonom skroz odudaraju i napisani su skoro kao slapstick komični likovi, dok je humor u središtu filma oštar i suptilan, te scene se čine kao da su ubačene iz nekog drugog filma, zato me zanima predstava pa ću napisati usporedbu kad pogledam. 7/10
- Eumaus The Swineherd
- ProHrvanje Urednik
- Postovi: 23268
- Pridružen/a: 22 sij 2018, 18:02
- 6
- Lokacija: Split
- Status: Offline
- Dynamite 7
- Rank 13
- Postovi: 17455
- Pridružen/a: 05 kol 2020, 19:12
- 3
- Lokacija: Island of relevancy
- O meni: 😒😒😒
- Status: Offline
Re: Film
Miz je najbolji koji je glumio Marinca.
Miz
Cena
Ted
Ide tim redom. Sreća pa neće zvati Drewa.
Miz
Cena
Ted
Ide tim redom. Sreća pa neće zvati Drewa.
WRECK EVEYONE& LEAVE.