Film
"No good movie is too long and no bad movie is short enough”, Roger Ebert
Film
Da pocnem s listom dijela meni najdrazih filmova;
1. The Godfather (1972), Coppola
2. The Shining (1980), Kubrick
3. The Good the Bad and the Ugly (1966), Leone
4. Apocalypse Now (1979), Coppola
5. One Flew Over the Cuckoo's Nest (1975), Forman
6. M (1931), Lang
7. White Heat (1949), Walsh
8. Chinatown (1974), Polanski
9. Rope (1948), Hitchcock
10. Ace in the Hole (1951), Wilder
11. Rocco e i suoi fratelli (1960), Visconti
12. L'armée des ombres (1969), Melville
13. The Men (1950), Zinnemann
14. Il grande silenzio (1968), Corbucci
15. Birdman of Alcatraz (1962), Frankenheimer
16. Le Cercle Rouge (1970), Melville
17. ...And Justice for All. (1979), Jewison
18. The Tenant (1976), Polanski
19. Le Samouraï (1967), Melville
20. The Conversation (1974), Coppola
21. Straw Dogs (1971), Peckinpah
22. In Cold Blood (1967), Brooks
23. Duel (1971), Spielberg
24. Cat on a Hot Tin Roof (1958), Brooks
25. Almost Famous (2000), Crowe
26. Gone with the Wind (1939)
27. 12 Angry Men (1957), Lumet
28. The Deer Hunter (1978)
29. Legends of the Fall (1994),
30. The Thing (1982), Carpenter
31. Once Upon a Time in the West (1968)
32. Cool Hand Luke (1967)
33. Bonnie and Clyde (1967)
34. A Streetcar Named Desire (1951), Kazan
35. The Great Escape (1963)
36. Halloween (1978)
37. Sleepers (1996)
38. Papillon (1973)
39. Easy Rider (1969)
40. Z (1969)
...
Filmovi su moja velika ljubav. Obozavam Francuski novi val i Novi Hollywood.
Najdrazi redatelji su mi: Kubrick, Polanski, Melville i Lang. Glumci: Brando, Pacino i Delon. Glumica: Bette Davis.
1. The Godfather (1972), Coppola
2. The Shining (1980), Kubrick
3. The Good the Bad and the Ugly (1966), Leone
4. Apocalypse Now (1979), Coppola
5. One Flew Over the Cuckoo's Nest (1975), Forman
6. M (1931), Lang
7. White Heat (1949), Walsh
8. Chinatown (1974), Polanski
9. Rope (1948), Hitchcock
10. Ace in the Hole (1951), Wilder
11. Rocco e i suoi fratelli (1960), Visconti
12. L'armée des ombres (1969), Melville
13. The Men (1950), Zinnemann
14. Il grande silenzio (1968), Corbucci
15. Birdman of Alcatraz (1962), Frankenheimer
16. Le Cercle Rouge (1970), Melville
17. ...And Justice for All. (1979), Jewison
18. The Tenant (1976), Polanski
19. Le Samouraï (1967), Melville
20. The Conversation (1974), Coppola
21. Straw Dogs (1971), Peckinpah
22. In Cold Blood (1967), Brooks
23. Duel (1971), Spielberg
24. Cat on a Hot Tin Roof (1958), Brooks
25. Almost Famous (2000), Crowe
26. Gone with the Wind (1939)
27. 12 Angry Men (1957), Lumet
28. The Deer Hunter (1978)
29. Legends of the Fall (1994),
30. The Thing (1982), Carpenter
31. Once Upon a Time in the West (1968)
32. Cool Hand Luke (1967)
33. Bonnie and Clyde (1967)
34. A Streetcar Named Desire (1951), Kazan
35. The Great Escape (1963)
36. Halloween (1978)
37. Sleepers (1996)
38. Papillon (1973)
39. Easy Rider (1969)
40. Z (1969)
...
Filmovi su moja velika ljubav. Obozavam Francuski novi val i Novi Hollywood.
Najdrazi redatelji su mi: Kubrick, Polanski, Melville i Lang. Glumci: Brando, Pacino i Delon. Glumica: Bette Davis.
- Cenation Leader
- Rank 10
- Postovi: 2535
- Pridružen/a: 25 stu 2016, 12:32
- 7
- O meni: Ljubitelj ProWrestlinga, veliki filmofil, Madridista u duši.
- Status: Offline
Film
Vidim da očito ne gledaš novije filmove
I ja sam veliki filmofil, sutra budem i ja izbacio svoje filmove
I ja sam veliki filmofil, sutra budem i ja izbacio svoje filmove
- Cenation Leader
- Rank 10
- Postovi: 2535
- Pridružen/a: 25 stu 2016, 12:32
- 7
- O meni: Ljubitelj ProWrestlinga, veliki filmofil, Madridista u duši.
- Status: Offline
Film
Pa ajmo reci da smatram novije filmove od 2005-2006
Nemam ti ja sad listu tačno po redu vec ono tu su filmovi nabacani jer se ne mogu tačno odlučiti koji bi išao ispred a koji iza
Nemam ti ja sad listu tačno po redu vec ono tu su filmovi nabacani jer se ne mogu tačno odlučiti koji bi išao ispred a koji iza
Film
Problem s toliko novih filmova je što su zapravo repakirani stari, možda najjbolji noviji filmovi su batmani od nolana, zato jer prčla nije bila on je batman i malti sve uokolo, imalo je dublji razlog i negativci su bili toliko dobri. To mi na prvu ovak pada na pamet od novih filmova.
Najbolji film svih vremena Braveheart, gledao ga 100 puta doslovno.
Najbolji film svih vremena Braveheart, gledao ga 100 puta doslovno.
Film
@Cenation Leader nije ni kod mene lista po redu, isla sam onako kako su mi padali na pamet ili bili poredani na Imdb. Mislim, ne tvrdim da su novi filmovi losiji, ima medju njima dobrih filmova, ali mi nedostaje originalnosti.
@Thunder slazem se da su novi filmovi vecinom reciklirani stari, ali ideje se uspiju prodati pod nove onima koji stare nisu gledali.
@Thunder slazem se da su novi filmovi vecinom reciklirani stari, ali ideje se uspiju prodati pod nove onima koji stare nisu gledali.
- Cenation Leader
- Rank 10
- Postovi: 2535
- Pridružen/a: 25 stu 2016, 12:32
- 7
- O meni: Ljubitelj ProWrestlinga, veliki filmofil, Madridista u duši.
- Status: Offline
Film
Ma znam, samo sto sada uz te dobre filmove postoji i previše previše lošeg materijala koji nekad zna prekriti ono dobro.
Film
Slažem se, mislim nisam ja nužno protiv, samo sam protiv kada to naprave bez ikakve kreativost, gdje je jedino bitno da se cope pare, maltene koji pejst. Naprimjer The Departed mi je jedan od najboljih "novih filmova" genijalan je, i nije mi bitno što je zapravo remake honkoškog filma (koji mi je možda čak i bolji) Infernal Affairs, zato jer je po mnogo čemu drukčiji.
Film
@ Cenation Leader da pozornost je usmjerena na ljetne blockbustere koji su ili remake (Jurassic World, Mad Max) ili Marvelovi filmovi koji su uzasni. A ima jako puno dobrih filmova koji prodju bez zapazanja (npr. Das Finstere Tal, Baytown Outlaws i sl)
@ Thunder da, slazem se. Remakova je uvijek bilo, nije to nista novo, a neki su i bolji od originala jer su, upravo to sto si rekao, redateljima koristili samo kao inspiracija, a ne da rade kopiju originala. (iz 90-ih: Heat, Scarface, Cape Fear)
@ Thunder da, slazem se. Remakova je uvijek bilo, nije to nista novo, a neki su i bolji od originala jer su, upravo to sto si rekao, redateljima koristili samo kao inspiracija, a ne da rade kopiju originala. (iz 90-ih: Heat, Scarface, Cape Fear)
Zadnja izmjena: Mary, dana/u 25 stu 2016, 23:21, ukupno mijenjano 1 put.
- Cenation Leader
- Rank 10
- Postovi: 2535
- Pridružen/a: 25 stu 2016, 12:32
- 7
- O meni: Ljubitelj ProWrestlinga, veliki filmofil, Madridista u duši.
- Status: Offline
Film
Najbolji film koji sam gledao je bez dileme Kum, pitanje je hoćel se takav film ikad više snimiti. Marlon Brando kao Vito Corleone je jedna od najvećih glumačkih izvedbi ikada, Al Pacinova je također nevjerovatna ali ipak Brando je broj 1. Ljubav i pravda u obitelji prekivenoj kriminalom. Predivno iskustvo.
Nema zemlje za starce, predivna priča o starcu koji shvaća da ga je vrijeme pregazilo i da se više ne može nositi sa okrutnošću svijeta, on jednostavno ne pripada tu i koliko god htio biti od koristi jednostavno ne može više jer je jednostavno ostario. Izvedba Javiera Bardema mi je ušla u historiju kao jedna od najvećih ikada.
Fight Club, priča o jednom sasvim običnom čovjeku sa životnim problemima i obavezama, svi se možemo pronaći u takvim pričama, ali kad dođe noć i kad se zatvore vrata kluba on postaje slobodan i postaje ono što želi. Nevjerovatan film.
The Dark Knight trilogija, malo koji film može tako vješto baratati sa tolikim brojem likova i biti toliko dobar, za malo kojeg negativca možeš navijati. Ledger kao Joker je historijska izvedba, treći dio koji mi je ujedno i najbolji je toliko velik i veličanstven film sa svim zapletima i preokretima da se to jednostavno mora pogledati da bi se osjetila prava čarolija. Ponajbolja trilogija ikada, neopisivo iskustvo.
12 Years a Slave, priča o tome kakva životinja može biti jedan čovjek, koliko je svijet okrutan i koliko zla u njemu postoji. Veličanstven film.
Interstellar, priča koja je itekako realna za današnji svijet, nekolicina ljudi se odriče apsolutno svega kako bi čovječanstvu omogućilo novi dom, djeca ostaju siročad, čovjek napušta svoj dom, žrtvovanje samog sebe da bi tvoji voljeni sutra živjeli. Cjeli film je kao neka puzla koja se na kraju savršeno posloži.
Inception, slična stvar kao sa Interstellarom, čovjek čini apsolutno sve da se vrati svojim voljenima, čak pristaje odreći se stvarnog svijeta da bi bio sa nekim koga voli.
There Will Be Blood, priča o usponu čovjeka u vrh biznisa ali uz taj uspon on ipak gubi stvari koje su bitnije. Uloga Daniel Day Lewisa je nevjerovatna.
The Departed, priča o momcima koji glume duple agente ali na kraju se ne može izbjeći nesretan kraj.
Kad Jaganjci Utihnu, monstrume je teško razumiti ali jedna neiskusna agentica je uspjela i to. Legendarna uloga Anthonya Hopkinsa.
To su otprilike moji najbolji filmovi, ima ih još koji su mi fantastični ali ovi su mi nekako vrh.
Najdraži mi je režiser Nolan ali volim i Tarantina, Finchera, Aronofskog, Scorsesea, Inaritua, Villanuevu...
Najdraži glumci su od starije garde: Marlon Brando,Al Pacino, Robert De Niro, Jack Nicholson, Joe Pesci, Anthony Hopkins, Morgan Freeman, Robert Duvall, Gary Oldman...
Od malo mlađih: Leonardo DiCaprio, Christian Bale, Michael Fassbender, Brad Pitt, Jake Gylenhal, Tom Hardy, Robert Downey JR, Edward Norton, Mark Ruffalo, Metju Mekonahi...
Od glumica: Jennifer Lawrence, Anne Hathaway, Amy Adams, Cate Blanchet, Julliane More, Jessica Chastain, Marion Cotilard, Natalie Portman, Helen Miren, Meryl Streep...
Nema zemlje za starce, predivna priča o starcu koji shvaća da ga je vrijeme pregazilo i da se više ne može nositi sa okrutnošću svijeta, on jednostavno ne pripada tu i koliko god htio biti od koristi jednostavno ne može više jer je jednostavno ostario. Izvedba Javiera Bardema mi je ušla u historiju kao jedna od najvećih ikada.
Fight Club, priča o jednom sasvim običnom čovjeku sa životnim problemima i obavezama, svi se možemo pronaći u takvim pričama, ali kad dođe noć i kad se zatvore vrata kluba on postaje slobodan i postaje ono što želi. Nevjerovatan film.
The Dark Knight trilogija, malo koji film može tako vješto baratati sa tolikim brojem likova i biti toliko dobar, za malo kojeg negativca možeš navijati. Ledger kao Joker je historijska izvedba, treći dio koji mi je ujedno i najbolji je toliko velik i veličanstven film sa svim zapletima i preokretima da se to jednostavno mora pogledati da bi se osjetila prava čarolija. Ponajbolja trilogija ikada, neopisivo iskustvo.
12 Years a Slave, priča o tome kakva životinja može biti jedan čovjek, koliko je svijet okrutan i koliko zla u njemu postoji. Veličanstven film.
Interstellar, priča koja je itekako realna za današnji svijet, nekolicina ljudi se odriče apsolutno svega kako bi čovječanstvu omogućilo novi dom, djeca ostaju siročad, čovjek napušta svoj dom, žrtvovanje samog sebe da bi tvoji voljeni sutra živjeli. Cjeli film je kao neka puzla koja se na kraju savršeno posloži.
Inception, slična stvar kao sa Interstellarom, čovjek čini apsolutno sve da se vrati svojim voljenima, čak pristaje odreći se stvarnog svijeta da bi bio sa nekim koga voli.
There Will Be Blood, priča o usponu čovjeka u vrh biznisa ali uz taj uspon on ipak gubi stvari koje su bitnije. Uloga Daniel Day Lewisa je nevjerovatna.
The Departed, priča o momcima koji glume duple agente ali na kraju se ne može izbjeći nesretan kraj.
Kad Jaganjci Utihnu, monstrume je teško razumiti ali jedna neiskusna agentica je uspjela i to. Legendarna uloga Anthonya Hopkinsa.
To su otprilike moji najbolji filmovi, ima ih još koji su mi fantastični ali ovi su mi nekako vrh.
Najdraži mi je režiser Nolan ali volim i Tarantina, Finchera, Aronofskog, Scorsesea, Inaritua, Villanuevu...
Najdraži glumci su od starije garde: Marlon Brando,Al Pacino, Robert De Niro, Jack Nicholson, Joe Pesci, Anthony Hopkins, Morgan Freeman, Robert Duvall, Gary Oldman...
Od malo mlađih: Leonardo DiCaprio, Christian Bale, Michael Fassbender, Brad Pitt, Jake Gylenhal, Tom Hardy, Robert Downey JR, Edward Norton, Mark Ruffalo, Metju Mekonahi...
Od glumica: Jennifer Lawrence, Anne Hathaway, Amy Adams, Cate Blanchet, Julliane More, Jessica Chastain, Marion Cotilard, Natalie Portman, Helen Miren, Meryl Streep...
- Cenation Leader
- Rank 10
- Postovi: 2535
- Pridružen/a: 25 stu 2016, 12:32
- 7
- O meni: Ljubitelj ProWrestlinga, veliki filmofil, Madridista u duši.
- Status: Offline
Film
Ma imam ja još dosta velikih filmova koje bih preporučio ali ovi su mi baš ono top top.
Jedni od tih su: Wolf of Wall Street, Shutter Island, Martian, Black Swan, Zero Dark Thirty, Her, Snatch, Skyfall, Silver Lining Playbook...
Jedni od tih su: Wolf of Wall Street, Shutter Island, Martian, Black Swan, Zero Dark Thirty, Her, Snatch, Skyfall, Silver Lining Playbook...