Monday Night RAW

WWE-ov flagship trosatni show...

Zabava ponedjeljkom
Maki
Rank 13
Rank 13

Monday Night RAW

Post Postao/la Maki »

TBF nekad su govorili hospital pa su fanovi zvali lokalne bolnice da pitaju za kečere. Zbog tog govore local medical facility.
AlenB
Administrator
Administrator

Monday Night RAW

Post Postao/la AlenB »

Maki je napisao/la:QR_BBPOST TBF nekad su govorili hospital pa su fanovi zvali lokalne bolnice da pitaju za kečere
:lol: :lol: :lol: :lol:
slika
~MandyRose~
Rank 13
Rank 13
O meni: (za sada jedini) Centralni Europljanin na forumu i veliki obožavatelj ženskog hrvanja

https://www.last.fm/user/iAvrilFan1

Monday Night RAW

Post Postao/la ~MandyRose~ »

Karmen Petrović | Jade Cargill | Wendy Choo | Tiffany Stratton
CHELSEA GREEN
Naomi | Bianca Belair | Piper Niven | Nikkita Lyons

slika

Austin Theory|LA Knight|CM Punk|Hook|Logan Paul
~MandyRose~
Rank 13
Rank 13
O meni: (za sada jedini) Centralni Europljanin na forumu i veliki obožavatelj ženskog hrvanja

Monday Night RAW

ajoj, nadam se da IIconics nece izgubiti titule Alexi i Crossici
CHELSEA GREEN

slika

~MandyRose~
Rank 13
Rank 13

Monday Night RAW

njihov team se zove Blissfits, hmm... interesantno, na kraju ce Nikki Cross imat bolju karijeru na main rosteru od Lacey Evans (vec je odavno presla Sanity)
CHELSEA GREEN

slika

Maki
Rank 13
Rank 13

Monday Night RAW

Post Postao/la Maki »

~MandyRose~ je napisao/la:QR_BBPOST

njihov team se zove Blissfits, hmm... interesantno, na kraju ce Nikki Cross imat bolju karijeru na main rosteru od Lacey Evans (vec je odavno presla Sanity)
Haha lol neće. Evans će vjerujem vrlo brzo postati šampion, a Nikki Cross će služiti kao Blissin sidekick dok Alexa ne bude mogla ponovo hrvati, a onda će imati feud u kojem će naravno Alexa dobiti, a Nikki sletiti niz card.
TheBesir
Rank 10
Rank 10

Monday Night RAW

Post Postao/la TheBesir »

Znalo se da Barok neće keširati,al je ono bilo glupo.I ko još živ najavi da će keširat?
AlenB
Administrator
Administrator

Monday Night RAW

Post Postao/la AlenB »

Hour 1: 2.308 Million (6 Man Tag)
Hour 2: 2.558 Million (Becky/Lacey/Charlotte Promo)
Hour 3: 2.349 Million (Brock Lesnar attacks Rollins)

I Undertaker i HHH/Orton su uz Lesnara bili u trećem satu. Pa sad ti reci ko je draw
slika
Eumaus The Swineherd
ProHrvanje Urednik
ProHrvanje Urednik

Monday Night RAW

Post Postao/la Eumaus The Swineherd »

Napokon izgovor da zalipim ovo, hvala Undercarder

>Never the guy
>Never drew a dime
>Never had a good match before 2006 and even then was carried by vastly superior workers
>Never cut a memorable promo
>Never put anyone over
>Never had the balls to step out his WWF comfort even when Ted Turner threw millions at him
>Main evented the lowest drawing Wrestlemania of the '90s
>Main evented the lowest drawing Wrestlemania of the '10s
>Tanked the buyrate of King Of The Ring in 2002 so hard the PPV got cancelled
>Was barely ever in the main title picture because he was never a big enough deal
>Only the 2nd best member of The Brothers of Destruction
>Only the 4th best member of The Ministry
>Only the 8th best member of The Corporate Ministry
>His backstage clique "The Bone Street Krew" was utterly BTFO by The Kliq and achieved nothing notable except inflicting Savio Vega on us
>His biker cosplay was cringeworthy
>His MMA cosplay was cringeworthy
>Unironically calls himself """"""""DA BEST PURE STRIKER IN DA WWE""""""""
>Shit taste in whiskey
>Shit hairline
>Has his ex wife's name tattooed on his neck
>Failed at his first marriage so badly that he resorted to marrying an anorexic bimbo
>Only significant achievement was accidently being booked to have a Wrestlemania streak
>Is the wrestling equivalent of that one insufferably mediocre middle manager whose sole professional """""""achievement"""""" is staying in the same shitty job for 25 years
>Drew so poorly in his 1997 title run that Bret Hart of all people had to take the belt off him
>spent the latter part of his career burying superior young talent
>The biggest impact he had on the business was sitting around in the back and telling one of his no-draw buddies to job to someone who could actually draw dimes
>Buried DDP and ruined his potential WWE career because he didn't shake his hand backstage
>Buried Bray Wyatt (twice) for no reason
>Drew lower ratings in his feud with Kane in late 2010 than an Edge vs Dolph Ziggler feud, a Mark Henry title run, and a Christian vs Orton feud the next year
>In the same feud, lost 90,000 buys from the previous year at the Hell in a Cell PPV that included Cody Rhodes & Ted Dibiase Jr in the main event
>Killed the World Heavyweight Championship (the last time the WHC would be defended in a PPV main event was Hell in a Cell 2010)
>None of the Wrestlemanias he main evented got more buys than the previous year
>Only main evented 4 out of 25 Wrestlemanias he had a match at
>Was on the B-show for the majority of his career after the draft
>Huge mark for himself, according to Paul London he drives around with the license plate "DEADMAN" and wears his own merchindise
>Besides Wrestlemania 13 having the lowest buyrate ever, it is the only Wrestlemania ever not to sell out
>Couldn't draw LeBron James to come out of his locker room to meet him despite getting dressed up and waiting for an hour
slika
~MandyRose~
Rank 13
Rank 13

Monday Night RAW

AlenB je napisao/la:QR_BBPOST Hour 1: 2.308 Million (6 Man Tag)
Hour 2: 2.558 Million (Becky/Lacey/Charlotte Promo)
Hour 3: 2.349 Million (Brock Lesnar attacks Rollins)

I Undertaker i HHH/Orton su uz Lesnara bili u trećem satu. Pa sad ti reci ko je draw
Lacey je ratings magnet :clap:
CHELSEA GREEN

slika

Sherpa
Administrator
Administrator
O meni: Urednik ProHrvanja i 227gaminga
Kontakt:

Monday Night RAW

Post Postao/la Sherpa »

Meltzer "I never say anything's as bad as WCW, because nothing is... but this IS WCW. This whole last 3 weeks is just like WCW. Having no regard for your audience and just being completely out of touch with your audience."
slika
Melloo
Rank 12
Rank 12

Monday Night RAW

Post Postao/la Melloo »

Eumaus The Swineherd je napisao/la:Napokon izgovor da zalipim ovo, hvala Undercarder

>Never the guy
>Never drew a dime
>Never had a good match before 2006 and even then was carried by vastly superior workers
>Never put anyone over
>Never had the balls to step out his WWF comfort even when Ted Turner threw millions at him
>Tanked the buyrate of King Of The Ring in 2002 so hard the PPV got cancelled
>Was barely ever in the main title picture because he was never a big enough deal
>His backstage clique "The Bone Street Krew" was utterly BTFO by The Kliq and achieved nothing notable except inflicting Savio Vega on us
>Shit taste in whiskey
>Shit hairline
>Failed at his first marriage so badly that he resorted to marrying an anorexic bimbo
>Only significant achievement was accidently being booked to have a Wrestlemania streak
>Is the wrestling equivalent of that one insufferably mediocre middle manager whose sole professional """""""achievement"""""" is staying in the same shitty job for 25 years
>Drew so poorly in his 1997 title run that Bret Hart of all people had to take the belt off him
>The biggest impact he had on the business was sitting around in the back and telling one of his no-draw buddies to job to someone who could actually draw dimes
>Buried DDP and ruined his potential WWE career because he didn't shake his hand backstage
>Drew lower ratings in his feud with Kane in late 2010 than an Edge vs Dolph Ziggler feud, a Mark Henry title run, and a Christian vs Orton feud the next year
>In the same feud, lost 90,000 buys from the previous year at the Hell in a Cell PPV that included Cody Rhodes & Ted Dibiase Jr in the main event
>Killed the World Heavyweight Championship (the last time the WHC would be defended in a PPV main event was Hell in a Cell 2010)
>Huge mark for himself, according to Paul London he drives around with the license plate "DEADMAN" and wears his own merchindise
>Besides Wrestlemania 13 having the lowest buyrate ever, it is the only Wrestlemania ever not to sell out
>Couldn't draw LeBron James to come out of his locker room to meet him despite getting dressed up and waiting for an hour
Istina
Mozda najprecjenjeniji wrestler ikad
Maki
Rank 13
Rank 13

Monday Night RAW

Post Postao/la Maki »

>Never the guy
Kao ni 99% ljudi koji su bili u WWE-u.
>Never drew a dime
Opet, kao ni 99% ljudi koji su bili u WWE-u s tim da ovo nije baš ni tačno.
Subjektivno, meč sa Hartom na SS 97 je bio dobar i naravno tu su i famozni Hell in a Cellovi sa Michaelsom i Foleyem. Njegov feud na Mankindom 96. je takođe donio neke dobre momente.
Opet subjektivno.
>Never put anyone over
Stone Cold Steve Austin izgleda ne postoji.
Zašto je ovo kritika? Normalno da nije htio ići u WCW gdje bi jobbao Hoganu. Uostalom, ni HBK nije htio ići iz WWF-a. Oćemo i njega kritikovati zbog njega?
Michaelsova krivica, ne Takerova. WM 13 je trebala imati revanš Hart-Michaels sa WM 12, ali je Michaels izgubio svoj smiješak jer nije htio izgubiti od Harta. Plus je cijeli WWF bio u kurcu u to vrijeme.
Ne znam koliki je bio buyrate WM 24 iskreno, ali Takerova priča sa Edgeom je bila dobra.
Čudno je za 7x World Championa reći da nikad nije bio u priči za titulu, ali kontam poentu. Takeru titula jednostavno tokom velikog dijela karijere nije trebala, bolji je bio bez titule. Isto kao i HBK tokom svog drugog runa.
Sve subjektivno i zavisi od osobe do osobe.
Ne kontam zašto je ovo kritika.
Opet subjektivna kritika.
To je jebeni gimmick, a Taker je jedan od zadnjih likova koji se drži kayfabea skoro uvijek. Da je Roman iz te ere, i on bi se uvijek nazivao Big Dogom pa bi neko rekao da on stvarno misli da je veliki pas.
>Shit taste in whiskey
>Shit hairline
Gluposti.
Ponovo, 7x World Champion. Ali da, samo je streak njegovo postignuće.
Gluposti.
97. niko nije bio draw za WWF, tek je to kasnije postao Austin. Uostalom, PPV na kojem je Taker izgubio pojas je bio rasprodan i donio dosta novaca. (Meltzer potvrdio u WON-u od 11.8.1997)
Primjeri?
Da, to je Takerov najveći doprinos. Ne to što je bio jedan od najpopularnijih WWE likova više decenija.
Okej, prva stvar koja ima smisla, mada nije DDP jedini WCW lik kojeg su pokopali.
Taker se tu nije puno pitao. Vince je to bookao, uostalom Wyatta su daleko više pokopali Cena i Orton nego Taker.
1. Taker je bio veoma bitan dio HIAC-a 2009.
2. Istina je da su Cody i Ted maineventali, ali protiv koga? O da, protiv DX-a. Sigurno su za buyrate zaslužni Rhodes i DiBiase, a ne HHH i HBK.
3. Zbog čega ćemo svu krivicu svaliti na Takera? Od prošlog HIAC-a WWE se samo pogoršao, ubio je Nexus, super Cena je bio jači nego ikad, Sheamus je bio konstantno u priči oko WWE titule, ali ajd Taker je kriv za sve.
A ko je bio u tom zadnjem WHC ME meču? O da, Taker. Ko je bio u jedinom WHC Mania main eventu nakon što je titula otišla sa svetog Rawa? O da, Taker. Ja bih rekao upravo suprotno, da je Taker uspio podići prestiž WHC i održati je koliko-toliko relevantnom (nije to samo njegova zasluga naravno, ali igrao je bitnu ulogu). Edge, Takerov protivnik u tom jedinom SD ME sa WHC titulom, je WHC odveo do openera na Maniji.
A da li je to Takerova krivica?
WM 13 - Michaelsova krivica, main event je objavljen tek sedmicu prije samog showa.

WM 24 - jbg, WM 23 je razbila rekorde, naravno da je sljedeća WM morala biti manje uspješna (s tim da je Taker veliki razlog uspjeha WM 23)

WM 26 - generalno loša Manija, Taker-Michaels je možda čak bio i meč koji je spasio show. Jer, gledaj ostatak carda, HHH-Sheamus, Orton-Rhodes-DiBiase, Cena-Batista, Hart-McMahon. Jednostavno loš card.

WM 33 - ovdje se više ne gledaju buyevi jer je već Network era. TBF, WWE je maksimalno preuveličao WM 32 tako da ko zna kako je ona stvarno prošla i kako se poredi sa WM 33
Pa šta? Tona likova koje svi vole je maineventalo i manje.
I Taker je bio jedan od glavnih razloga što je SD ostao koliko-toliko relevantan jer ga je kompanija očito smatrala manje važnim od Rawa. Mislim, 2004. SD šampion je bio JBL, dok su se na Rawu oko titule borili Benoit, Trips, Michaels i Orton.
Sram ga bilo.
emirates
Rank 12
Rank 12

Monday Night RAW

Post Postao/la emirates »

Tu bi se jedino slozio sa tim da je pokopao mlade zvijezde. I vjerujem da bar on ima nekakav pull kod Vincea i da moze reci 'mislim da ovo nije dobra ideja'. I slozio bih se da mu je biker Taker mracan period u karijeri, ali je i tu znao imati dobre matcheve. Ostalo su bezvezarije. Jest zabavno srati po Takeru i njegovim kavez matchevima, ali napomene radi, zadnja dva matcha u kavezu koje je imao (2012 - Trips, 2015 - Lesnar) su dobili preko 4* od Meltzera.
That said, vrijeme mu je davno proslo i danas vise ne moze imati isti impakt kao prije. To pokazuje i to da ratinzi padaju i sa njim tu.
slika
Eumaus The Swineherd
ProHrvanje Urednik
ProHrvanje Urednik

Monday Night RAW

Post Postao/la Eumaus The Swineherd »

Ma nisam zalipia jer se slažem s napisanim nego jer sidim na ovome doslovno misecima i nikako prilike za stavit :mrgreen:
slika
Odgovori