Jeste li spremni za prve dane zajednice. Ne samo subota, nego kompletan vikend od 6.9. do 8.9. - a ako niste spremni, krenite se pripremati!

Trening

Fizičke aktivnosti

Nasumični razgovori
Avatar
Mortiis
Rank 9
Rank 9
Postovi: 1521
Pridružen/a: 27 vel 2017, 17:41
Reputation: 722
Lokacija: ECW Arena,Philadelphia,PA
Status: Offline

Trening

PostPostao/la Mortiis » 23 vel 2019, 13:42

slika

ovo je moje nakon 3-4 mjeseca teretane (jedno 3-4 puta tjedno po sat vremena)

Avatar
TheBesir
Rank 9
Rank 9
Postovi: 2377
Pridružen/a: 21 vel 2018, 21:20
Reputation: 481
O meni: It's all about game.
Status: Offline

Trening

PostPostao/la TheBesir » 23 vel 2019, 14:08

Mlad sam za teretane,i necu da idem do 17 sigurno,nema korist,trebam se jos razvit i to.
inače ovako radim home workout,imam sad plan kao strength 6 sedmica,pa cardio 6 sedmica pa onda mix c/s 6 sedmica.
pored toga treniram kung fu,evo za 1h imam trening,dolazi nam druga skola :D
slika

Avatar
HunterDX
Rank 11
Rank 11
Postovi: 4634
Pridružen/a: 05 vel 2018, 09:45
Reputation: 1989
Status: Online

Trening

PostPostao/la HunterDX » 27 ožu 2019, 08:39

Konačno sam sredio ligamente levog ramena, sledi mi nedelju dana odmora, moraću da oporavim rame. Ne mogu da očekujem da mi ramena budu u top formi( što se tiče snage i mogućnosti ) ali nadam se da ću raditi bolje treninge, desnom ramenu i ne mogu mnogo da pomognem, jer mi je oštećena hrskavica.
Čovek koji mi je vratio rame je pravi profesionalac u svom poslu, radi sa poznatim sportistima, jeste skup, ali je isplativ, jedva čekam da odmorim rame i vratim se treninzima, a do tada, samo kardio. :D
slika

Avatar
~MandyRose~
Rank 11
Rank 11
Postovi: 5978
Pridružen/a: 25 stu 2016, 15:27
Reputation: 1236
Lokacija: Zagreb
O meni: (za sada jedini) Centralni Europljanin na forumu i veliki obožavatelj ženskog hrvanja
Status: Offline

Trening

PostPostao/la ~MandyRose~ » 27 ožu 2019, 11:42

HunterDX je napisao/la:Source of the post Konačno sam sredio ligamente levog ramena, sledi mi nedelju dana odmora, moraću da oporavim rame. Ne mogu da očekujem da mi ramena budu u top formi( što se tiče snage i mogućnosti ) ali nadam se da ću raditi bolje treninge, desnom ramenu i ne mogu mnogo da pomognem, jer mi je oštećena hrskavica.
Čovek koji mi je vratio rame je pravi profesionalac u svom poslu, radi sa poznatim sportistima, jeste skup, ali je isplativ, jedva čekam da odmorim rame i vratim se treninzima, a do tada, samo kardio. :D


wtf, ja mislio to se ozljedas ako se bavis sportom, a ne ako ovak treniras za fit tijelo. ughhh, samo mi jos fali da nesto ozljedim
slika

ya only liv once.

Avatar
crocop97
ProHrvanje Urednik
ProHrvanje Urednik
Postovi: 3028
Pridružen/a: 21 stu 2016, 14:00
Reputation: 1828
Status: Offline

Trening

PostPostao/la crocop97 » 27 ožu 2019, 12:03

Pa da... Zato treba pazit na tehniku i ne bi trebalo bit ozljeda
slika

Avatar
Eumaus The Swineherd
Rank 13
Rank 13
Postovi: 10257
Pridružen/a: 22 sij 2018, 18:02
Reputation: 2873
Lokacija: Split
Status: Online

Trening

PostPostao/la Eumaus The Swineherd » 27 ožu 2019, 12:08

~MandyRose~ je napisao/la:Source of the post wtf, ja mislio to se ozljedas ako se bavis sportom, a ne ako ovak treniras za fit tijelo. ughhh, samo mi jos fali da nesto ozljedim

:lol: :lol: :lol: :lol:
Seth "The Tarpitect" Rollins

slika

Avatar
HunterDX
Rank 11
Rank 11
Postovi: 4634
Pridružen/a: 05 vel 2018, 09:45
Reputation: 1989
Status: Online

Trening

PostPostao/la HunterDX » 27 ožu 2019, 12:47

Možeš da se povrediš, ukoliko se na zagreješ i istegneš, ja sam svoje povredio u tuči.
slika

Avatar
~MandyRose~
Rank 11
Rank 11
Postovi: 5978
Pridružen/a: 25 stu 2016, 15:27
Reputation: 1236
Lokacija: Zagreb
O meni: (za sada jedini) Centralni Europljanin na forumu i veliki obožavatelj ženskog hrvanja
Status: Offline

Trening

PostPostao/la ~MandyRose~ » 27 ožu 2019, 13:13

HunterDX je napisao/la:Source of the post Možeš da se povrediš, ukoliko se na zagreješ i istegneš, ja sam svoje povredio u tuči.


pa ja samo radim 100 push ups-a, 75 čučnjeva i ono kada lezim na podu stavim ruke na glavu ili prsa i dizem se do koljena
slika

ya only liv once.

Avatar
crocop97
ProHrvanje Urednik
ProHrvanje Urednik
Postovi: 3028
Pridružen/a: 21 stu 2016, 14:00
Reputation: 1828
Status: Offline

Trening

PostPostao/la crocop97 » 27 ožu 2019, 15:34

Bilo bi dobro da se i prije tog, ajmo reć treninga, zagriješ i razgibaš jer može i tu doć do ozljede
slika

Avatar
~MandyRose~
Rank 11
Rank 11
Postovi: 5978
Pridružen/a: 25 stu 2016, 15:27
Reputation: 1236
Lokacija: Zagreb
O meni: (za sada jedini) Centralni Europljanin na forumu i veliki obožavatelj ženskog hrvanja
Status: Offline

Trening

PostPostao/la ~MandyRose~ » 27 ožu 2019, 21:23

crocop97 je napisao/la:Source of the post Bilo bi dobro da se i prije tog, ajmo reć treninga, zagriješ i razgibaš jer može i tu doć do ozljede


pa to radim, normalno! onako kako smo na tjelesnom radili u 2-3 minute
slika

ya only liv once.

Avatar
TheBesir
Rank 9
Rank 9
Postovi: 2377
Pridružen/a: 21 vel 2018, 21:20
Reputation: 481
O meni: It's all about game.
Status: Offline

Trening

PostPostao/la TheBesir » 28 ožu 2019, 09:23

Znaci 15 minuta zagrijavanja.
Pola za gornji dio tijela pola za donji tj noge.
Onda istezanje onako malo.

Sinoc sam imo Chest day,pustim seb na Laptopu dnevnjak i rokam.
slika

Avatar
HunterDX
Rank 11
Rank 11
Postovi: 4634
Pridružen/a: 05 vel 2018, 09:45
Reputation: 1989
Status: Online

Trening

PostPostao/la HunterDX » 28 ožu 2019, 10:56

Vidim da neki pričaju, zagrevanje je pola treninga, istezanje,ishrana, odmor, pa i trening...
Ništa od toga nije pola treninga, već mu sve dodje kao 1/5, treba sve primeniti, dobro zagrevanje je bitno, posle dobrog zagrevanja se može odraditi i maksimalno dobar trening, pa istezanje, najbitnija stvar za sprečavanje povreda, onda treba i jak trening, jebeš sve ostalo, ako na samom treningu ne pružiš maksimum, dobra ishrana je garant da ćemo uz sve navedeno dobijati na mišićnoj masi, kod nekog brže, kod nekog sporije, zavisi od genetike, takodje se uz dobru ishranu, brže oporavljamo, a tu je i odmor, gde treba da osluškujemo svoje telo, koje nam samo govori, kada je odredjena grupa mišića spremna za trening.
Strpljenje je mnogo bitno, ne treba se forsirati, ako neko poštuje težine, ispoštovaće i one njega, tako je sa zagrevanjem, odmorom...
Samo ako se sve ovo poštuje, rezultati će dolaziti vremenom i neće dolaziti do povreda.
slika

Avatar
TheBesir
Rank 9
Rank 9
Postovi: 2377
Pridružen/a: 21 vel 2018, 21:20
Reputation: 481
O meni: It's all about game.
Status: Offline

Trening

PostPostao/la TheBesir » 28 ožu 2019, 19:34

slika

Ne izgledam uvijek ovako,izgledam mnogo bolje.
slika

Avatar
Mary
Globalni moderator
Globalni moderator
Postovi: 3905
Pridružen/a: 21 stu 2016, 14:00
Reputation: 1982
Status: Offline

Trening

PostPostao/la Mary » 29 ožu 2019, 10:15

Otvorila sam jutros sezonu Jogginga vani. Ubiti ce me alergija za par dana, ali nema veze. :D

Avatar
TheBesir
Rank 9
Rank 9
Postovi: 2377
Pridružen/a: 21 vel 2018, 21:20
Reputation: 481
O meni: It's all about game.
Status: Offline

Trening

PostPostao/la TheBesir » 29 ožu 2019, 12:38

Ne znam gdje zivis i kako je kod tebe vrijeme al bar kod mene je normalno,i otprilike oko 8 ujutru se mozes normalno trcat i ostalo.
slika


Natrag na “Svlačionica”

Online

Trenutno korisnika/ca: HunterDX, KOMANIA, Sherpa i 1 gost.